خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

کمدهایتان را در شش قدم منظم کنید

1391/7/23 1:36
نویسنده : خاله ی مهربون
909 بازدید
اشتراک گذاری
در دسترس بودن لباس‌ها، لوازم شخصی، كیف و كفش در اتاق خواب و نوع چیدمان آنها یكی از بزرگ‌ترین دغدغه خانم‌های خانه‌دار است.
کمد
 

در دسترس بودن لباس‌ها، لوازم شخصی، كیف و كفش در اتاق خواب و نوع چیدمان آنها یكی از بزرگ‌ترین دغدغه خانم‌های خانه‌دار است. آنچه می‌خوانید ساده‌ترین و كاربردی‌ترین نكاتی است كه با كمك آن می‌توانید به اتاق خواب و كمد لباس‌هایتان سامان ببخشید.


 

  •  از هر فضای خالی باید به نحو احسن استفاده كرد. بنابراین در اتاق خواب فضای خالی زیر تخت بهترین محیط برای نگهداری برخی از وسایل، لباس‌ها و ملحفه‌هاست. تنها كافی است با كمك سبدها، كشوها یا جعبه‌های چوبی كوچك فضایی مناسب و امن برای این وسایل زیر تخت در نظر گرفت.
  •  برای جمع آوری لباس‌ها و ملحفه‌هـــای كثیف و استفاده‌شده، بهترین كار آویزان كردن كیسه‌ای پارچه‌ای پشت در اتاق خواب است تا لباس‌های پوشیده شده را درون آن گذاشته و هر هفته آنها را برای شست‌وشو جمع‌آوری كنیم.
  •  پشت در اتاق خواب از گیره‌های S مانند برای آویزان كردن كلاه و چترهای مردانه، زنانه و كودكانه‌ای كه در خانه دارید، استفاده كنید.
  •  اگر همسرتان علاقــه زیادی به دستمال گـردن، و كمربند داشته و انواع و اقسام آنها را در كمد لباس‌ دارد، بهترین راه برای نظم بخشیدن به آن استفاده از یك جعبه مشبك است كه هر یك از دستمال‌ها یا کمربندها را تا كرده و مرتب درون یكی از شبكه‌های آن قرار دهید. به این ترتیب دستمال‌ها یا كراوات‌ها چروك نشده و دسترسی به آنها نیز آسان‌تر می شود.
  •  اگر در خانه پارچه‌های قدیمی و بدون استفاده دارید از آنها برای دوختن كیف‌های پارچه‌ای استفاده كنید و از این كیف‌ها برای تمیز نگاه داشتن كفش‌ها و كیف‌های دستی خود استفاده كنید.
  •  اگر در اتاقتان آرشیوی از روزنامه یا مجله‌های مختلف دارید، توصیه می‌كنم برای هر یك از آنها فولدر یا پوشه‌ای تهیه كنید و آنها را با سلیقه در قفسه‌ها قرار دهید.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)