خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

اسرار زنان موفق 4

1393/2/5 3:40
نویسنده : خاله ی مهربون
700 بازدید
اشتراک گذاری

علی رغم این حقیقت که زنان میزان ناچیز 4.2 درصدی از 500 مقام مدیر عاملی فوچون را در دست دارند ، و در سرتاسر جهان تنها 24.2 درصد از مدیر عاملان زن هستند ، باید بدانید که برای پیشتاز بودن در دنیای کارنیازی به کت و شلوار مردانه ندارید.اگر  میخواهید توانایی های خود را به دنیا نشان دهید به این ویژگی ها توجه کنید:

 

4. تمام تلاشتان را بکنید 

اسرار زنان موفق 3

بسیاری از مدیران زن جوان مطرح در شرکت های نوپا و قوی فعالیت میکنند که واقعا روش فکری و کاری آنها را تغییر میدهد. تامی اریکسون کارشناس ، متخصص و نویسنده کتاب " قدم بعدی چیست ، نسل X ؟ " میگوید : " بسیاری از مدیران زن جوان و موفق در شرکت هایی که توانایی بالقوه موفق شدن را دارند کارمیکنند ، مثل شرکت هایی که در سیلیکون ولی واقع شده اند، سپس تلاش بسیاری میکنند تا شرکت را به موفقیت برسانند. "
برای مثال ،سندبرگ ساعت 5:30 از شرکت میرود سپس تا نیمه های شب به ایمیل ها پاسخ میدهد و با اینکار نشان میدهد که کارش چقدر برایش اهمیت دارد. مِیِر تنها دو هفته برای زایمانش مرخصی گرفت و با این کار سنت همیشه روی خط بودن کارهای اینترنتی را نشان داد.

امتحان کنید ببینید هرروز چه فرقی با دیروز برایتان دارد، ویلیامز پیشنهاد میکند این سوال ها را از خود بپرسید: جلسه های بزرگ و گروهی طوفان ذهنی را میپسندید؟ صبح ها دیر بیدار شدن و شب ها دیر به خواب رفتن را چطور؟ بازخوردهای منظم را چطور میپسندید؟ وقتی میخواهید کار جدیدی را شروع کنید این متغیرها را نیز مانند دیگر متغیر ها مهم بدانید.

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)