خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

اسرار زنان موفق 6

1393/2/24 20:30
نویسنده : خاله ی مهربون
744 بازدید
اشتراک گذاری

علی رغم این حقیقت که زنان میزان ناچیز 4.2 درصدی از 500 مقام مدیر عاملی فوچون را در دست دارند ، و در سرتاسر جهان تنها 24.2 درصد از مدیر عاملان زن هستند ، باید بدانید که برای پیشتاز بودن در دنیای کارنیازی به کت و شلوار مردانه ندارید.اگر  میخواهید توانایی های خود را به دنیا نشان دهید به این ویژگی ها توجه کنید:

6. حتما ورزش کنید.
اسرار زنان موفق 5

اینجا هیچکس وقت اضافی ندارد اما  مدیران زن ، حتی درمیان برنامه های کاری شلوغ و فشرده خود زمانی را نیز به ورزش کردن اختصاص میدهند. مجله فوربس در مورد برنامه روتین مِیر مینویسد او روزی 11 ساعت کار میکند، به باشگاه ورزشی میرود ، و سپس برای فرستادن ایمیل های بیشتر دوباره تا 11 شب پشت کامپیوتر خود مینشیند.
ویلیامز : " ورزش کردن به نظم نیاز دارد، بنابراین انجام یک برنامه ورزشی همیشگی موجب نظم در دیگر ابعاد زندگی شما میشود." میدانید که 20بار تکرار یک حرکت ورزشی میتواند خسته کننده باشد ولی این را هم میدانید که با این کار قویتر میشوید، این کار سخت تر از تلاش هایی که برای انجام پروژه های دشوار کاری میکنید نیست. یک هدف کاری و یک هدف ورزشی در نظر بگیرید و برای اینکه برای انجام هردو انگیزه داشته باشید به خود بگویید تا زمان انجام یکی از پروژه های بزرگ 5 کیلو از وزنم کم میکنم.

به انگیزه بیشتری نیاز دارید؟ بر اساس مطالعات جدید انجام شده در مرکز مدیریت خلاق مشخص شد مدیرانی که چاق یا دچار اضافه وزن هستند از نظر دیگران توان کمتری دارند و وجهه مطلوبی ندارند. در واقع هرچه سایز کمر مدیران بیشتر میشود ، میزان عملکرد آنها کاهش میابد. این موضوع دلیل خوبی است تا به موقع محل کارتان را ترک و در کلاس های ورزشی شرکت کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)